sâmbătă, 8 martie 2008

Doar un alt post despre...fericire




A venit...si...a stat.Si in tot acest timp m-a intrebat daca sunt fericita langa el,daca ma face fericita samd...si eu,in vremurile "bune" i-am raspuns mai mult sau mai putin convinsa "sunt fericita cu tine!",iar in restul zilelor ,"mai putin bune" ,i-am zis ca "mi-e bine cu tine,dar mai bine mi-e fara tine!".Acum imi dau seama ca nu este chiar asa...Totusi,acest post nu este unul de "chemare"pentru ca suntem constienti ca nu se mai poate,doar ca mi-am dat seama de unele lucruri.De aceea am incercat sa dau o definitie din punctul meu de vedere fericirii.Am si googleit putin si am gasit o definitie a unui,sa zicem,invatat.Despre Christopher Walken este vorba.Acesta spune ca: "Fericirea este ca un fluture: cu cât îl urmăreşti mai mult, cu atât se va feri mai mult de tine, dar dacă îţi vei îndrepta atenţia spre altceva, va veni şi se va aşeza uşor pe umărul tău."Sa fie asa?De fapt,este o regula nescrisa:daca ii arati unei persoane ca te intereseaa si faci totul ca sa ii fie bine,acea persoana se va "retrage"(este bine ca este valabila si viceversa,dar deja am ajunge la manipulari).Oricum,eu as zice ca fericirea este in stransa legatura cu nefericirea.Daca nu ai cunoscut nefericirea,nu o sa-i poti recunoaste "sora vitrega",implicit,aprecia.Fericirea o poti defini doar in functie de cealalata.Unele persoane sunt multumite cu cheile in buzunarul de la spate a unei super-masini,altele,cu o bijuterie scumpa ..(lista poate continua),dar altii considera ca fericirea vine odata cu dragostea sincera,prietenia si lucrurile pe care aceste sentimente le implica.Si totusi,sigur vine acel moment nu tocmai placut in care dai cu dosul de pamant,incat nu iti mai vine sa o iei de la capat si sa incerci sa "culegi"fericirea din oamenii care te inconjoara,muzica,poezie,fotografie,dar eu sunt destul de optimista in ceea ce priveste aspectul acesta..."Ce este al tau,este pus deoparte!"

Zilele trecute am invatat la beton ca cimentul are rezistenta mai mare dupa ce a "crapat"...de vina sunt armaturile.Chiar daca crapatura exista,el rezista...(***) Sigur o sa "carpeasca" cineva acea crapatura,doar urmatorul cutremur va mai avea ceva de spus...

V-am lasat.Azi este o zi speciala.Primesc pachet!:)

Un comentariu:

nechi spunea...

fericirea nu inseamna neaparat numai dragoste...:P poa' sa fie si alt fel de implinire...