vineri, 7 martie 2008

Ce urat!

Imediat ce am scapat de sesiune(\:d/),mi-am dat seama ca trebuie sa imi umplu timpul liber si cu altceva,nu doar proiecte la drumuri ori c-tii hidroedilitare ori iesiri prin Revenge,Club A sau mai stiu eu ce...Si,asa m-am apucat sa citesc o carte destul de comerciala...nu are sens sa zic cum se numeste.Cert este ca nu dupa mult timp,fiind in vizita la un prieten:),mi-a picat in mana o alta carte...la fel de comerciala,insa m-a intrigat ceea ce am citit la sfarsitul cartii.Nu cred ca stiu foarte multe persoane cum imi aleg eu cartile(nu ca as citi eu mult(e)),dar aproape de fiecare data citesc cateva fraze de la sfarsitul cartii si daca ma intriga/place samd,e posibil sa o termin de citit:).Nu cred ca e cea mai buna solutie,dar asa procedez eu...:) So...ia sa vedem ce am gasit...

"...Mai ales ca femeia are toate trasaturile specifice animalelor si prin aptitudinile ei este mai aproape de lumea animalelor decat cea a oamenilor.Convingeti-va singuri:are mandrie de paun,este morocanoasa ca ursoaica,zgarcita ca lupoaica,sireata ca vulpea,invidioasa asemenea catelei,are rautatea sarpelui,vorbeste mult-asemenea cotofenei,are trup de sirena,faptura care ii atrage pe barbati si ii omoara. ... Toate arata clar ca femeile nu sunt altceva decat fiare carnivore care se hranesc cu oameni.La sfarsitul secolului XIX a aparut o editie,rara din punct de vedere al exactitatii,a lucrarii Adevaruri despre femei,despre privilegiile lor si despre cele mai noi litanii ale lor,unde scrie negru pe alb:


Tu esti o reptila feroce
Tu esti otrava caminului
Tu esti intrunchiparea fierii bolnave
Tu esti un dragon veninos
Tu esti o planta amara
Tu esti crucea grea a casei
Tu esti ca un organ bolnav
Tu esti ca un butoi de ipocrizie
Tu esti un rezervor de minciuni
Tu esti ca foalele pentru scandal
...
Indreapta-te!"

Cum se numeste asta?Daca noi suntem animale,atunci voi ce sunteti?Sa nu uitam ca animalele iubesc doar fiinte asemenea lor...Cred ca nu mai am nimic de completat....

3 comentarii:

Anonim spunea...

nu pot sa cred!si eu la fel aleg cartile...m-a intrebat un prieten daca am auzit de critici,aprecieri?nu,ma uit la ultimele randuri iar daca imi pica bine o iau.unbelievable :)

nechi spunea...

o nu... incredibil.. cum e posibil asa ceva??? glumesti. este imposibil. este o eroare in matrice...e clar :-j

eu_anca spunea...

Dap..poate ca in conceptiile unora suntem animale. Ok. Dar suntem acele animale care ii fac pe cei de sex opus sa simta, sa traiasca, sa iubeasca si acele animale langa care, daca ai apucat sa traiesti, iti dai semaa ca nu exista viata, sau mai bine zis, sens al vietii fara ele. Asa ca hai sa nu dramatizam, ci sa ne bucuram de ceea ce putem face, noi femeile.